9 października 2012

Kilka rzeczy, których o mnie nie wiecie...

Zostałam wyróżniona przez Martę w blogowej zabawie :) Za co bardzo dziękuję! Marta prowadzi bardzo fajny blog o edukacji swoich pociech - Edukacja Stasia, Emila i Róży

No i czas na tytułowe 'kilka rzeczy których o mnie nie wiecie':

1) Nigdy nie lubiłam matematyki i rachunkowości choć skończyłam studia o specjalizacji rachunkowość :D

2) Uwielbiam dotykać nowych (jeszcze z wypukłościami) banknotów (zboczenie zawodowe ;P)

3) Czasem lubię spędzić niedzielę w piżamie i oglądać cały dzień filmy

4) Dzień zaczynam od kawy (choć wiem że to niezdrowe)

5) Mam 1,58m wzrostu :D

6) Lubię czerwone wytrawne wino w dużych kieliszkach

7) Z namiętnością oglądam seriale o wampirach :D:D

8) Uwielbiam ciepłą jesień oraz mgliste powietrze

9) Nie znoszę żurku!

10) Poszukuję pomysłu na pracę w domu... 



A do zabawy zapraszam:

xxx true xxx

8 komentarzy:

  1. Też skończyłam rachunkowość (na AE) :-) Ja zarobkowo prowadzę biuro rachunkowe (choć w niewielkim zakresie), może coś takiego?

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję za zaproszenie i też wkręcają mnie seriale o wampirach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Marta - prowadzenie księgowości to zdecydowanie nie moja specjalność ;/ poszłam na taką specjalizację z braku innych opcji a nie z wyboru i połowę studiów się męczyłam... z resztą już połowy nie pamiętam ;/

    @Czyżyk - dobrze wiedzieć że nie tylko ja mam takie upodobania :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za wyroznienei :)
    Czerwone wino w duzych kieliszkach- mmm uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Żurek kocham, oj jaka bym była szczęśliwa gdybym miała pracę w domu i jeszcze płatną:)
    Życzę Ci tego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za zaproszenie:}
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  7. @zizi - hihi to może kiedyś się razem napijemy winka :D:D

    @Ola Wiecha - też byłabym szczęśliwa... co prawda nie jestem zmuszona pracować ale czuję że chciałabym coś robić dla własnego lepszego samopoczucia...

    @Angelika - cała przyjemność po naszej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za zaproszenie do zabawy! Bardzo mi miło, że znalazłam się w tym zacnym gronie:)
    Widzę, że jestem zupełnie inna - uwielbiam matematykę (mam z niej doktorat i uważam, że KRÓLOWĄ NAUK JEST:)), baaardzo dużo pracuję w domu, boję się filmów o wampirach, kawę mam zakazaną od lekarza, uwielbiam żurek... :) a o reszcie postaram się napisać, jak tylko znajdę dłuższą chwilę! Dziękuję jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mummy and the Tot Copyright © 2012 Cookiez is Designed by Bread Machine Reviews | by Blogger Templates | modified by Vent